Friday, 10 June 2011

I'm not dead..

Hello my dearest blog readers!
My life's soooo busy at the moment and I'm so sorry I've neglected the blog that much..

However let's start with some good news! I passed the written and practical leaving exams! And my marks aren't even bad!~~ ♪(ノ´∀`*)ノ On the 28th I'll have my oral exams in English, French and Fashion Design. I should really start studying..

Well what's bothering me at the moment is my hair and appearance. I fixed an appointment at the hair stylist's tomorrow though! Yaay~ So sick getting up earlier to style this mop on my head.

I tried hard to think of what to blog and to find some inspiration. Though every pic I took of me ended up looking like shit. Uuugh.. ―(T_T)→

I'm working on several things at the moment though! I've bought some Vans shoes that I'm going to repaint into a pastel-y pair of high tops! Yay ☆ミ(o*・ω・)ノ And I been taking pictures throughout the customizing process. I hope I won't mess it up. Furthermore I bought some new deco supplies like a light-weight clay, some pearls and brushes. I'm also working on a salopette for myself right now~ Can't wait to get stuff doneeeee!

Soon I'll post a review of a Cute Can Kill necklace I got today! Okay so that's it~

Sorry for this boring post. I'll promise an update on my hair! O(≧∇≦)O

Lots of Love,
Pato ☆


  1. Congrats on your exams! Only a few more left, gogo ^^

    Also, I honestly don't know why you're worrying about your appearance, your hair doesn't look bad at all :S. My hairstyle's similar to yours as well and I must be honest and say that glasses kinda suit you more (in my opinion anyway).

    Blog about the Vans shoes when you're done painting them, I'm really interested in seeing how it turns out XD. I have some of those shoes too, haha :P.


  2. Glad to see you blogging again!
    I need to get a haircut too, but time, money and most of all inspiration is stopping me. Not sure what kind of "do" I want... =/
    Looking forward to seeing your new haircut~ ^o^

  3. Glad to see your face again, hehe~
    Can't wait to see your projects when finished :D

  4. Eek thank all of you for the comments! <3 <3